Eerste dagen Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jetske - WaarBenJij.nu Eerste dagen Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jetske - WaarBenJij.nu

Eerste dagen Sydney!

Blijf op de hoogte en volg Jetske

08 Januari 2015 | Australië, Sydney

Hey Mates!

Voor de mensen die zich afvragen of ik nog leef hier down under; tot nu toe heb ik alles overleefd. Niet alles verloopt zo soepel als gepland, maar mij kenende was dat ook niet echt te verwachten. Klein probleempje was dat ik niks kon betalen de laatste paar dagen. Mijn pas hier werkte niet en voor de rest had ik welgeteld 5euro, daar kom je niet zo ver mee in Australië. Maar gelukkig heb ik hele aardige roomies (die iets ouder zijn dan ik), dus ik ben een beetje hun baby waar ze voor moeten zorgen nu haha. Maar ik heb nu alles geregeld met de bank en over 24uur kan ik weer betalen. De vliegreis verliep daarentegen goed, het duurde wel megalang en het was ook best moeilijk om mezelf 2dagen te vermaken. Maar ik was al blij dat ik elke keer wee op tijd in het goeie vliegtuig zat. Op het vliegveld ontmoette ik bij de bus meteen iemand die naar hetzelfde hostel ging. Met hem heb ik die middag ook wat gegeten, en daarna zijn we even naar het operahouse geweest. Gister ben ik met mijn verzorgers(kamergenootjes) naar manly beach ben geweest. Een heel mooi strandje waar je met de ferry heen moet. Daarna hebben we de bar van het hostel nog even onveilig gemaakt. Het weer is hier heerlijk, zo raar om in korte broek en op m’n slippertjes rond te lopen hier. Vandaag ontmoet ik de groep waar ik de komende week Sydney mee ga verkennen. Hopelijk zijn dat net zulke leuke mensen als iedereen die ik tot nu toe heb ontmoet!

Groetjess

  • 09 Januari 2015 - 11:59

    Amee:

    Leuk Jetske! Heb je ook met die jongen gezoend?
    Ik zei toch dat je moest kijken of je pas het daar deed
    Loveyou

  • 09 Januari 2015 - 18:06

    Dude:

    Yes, we kissed

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jetske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1026
Totaal aantal bezoekers 2314

Voorgaande reizen:

04 Januari 2015 - 10 Mei 2015

Australië, Nieuw-Zeeland en Thailand

15 Januari 2004 - 15 Januari 1970

Een taalreis met Activity International

Landen bezocht: